21 d’oct. 2014

• || O R I G E N || •

Primer, com diu en Martí, donar Mil gràcies a tots els assistents a la inauguració a 
El Pàrquing de l'exposició  
                      • || O R I G E N || •

vam descobrir la primera part del projecte col·laboratiu d'en Martí Gasull, Salvi Danés & Yurian Quintanas Nobel 

També dir-vos que dissabte 18, a la galeria The grey square de Tarragona es va inaugurar la segona part d'ORIGEN on podreu continuar amb l'experiència a través de noves fotografies, objectes i la maqueta/llibre del projecte. 

Intentant sortir a la superfície, vaig nedar cap amunt per espai d'un, dos, tres segons. Vaig seguir nedant cap amunt. Em faltava aire. M'asfixiava. Vaig tractar d'agafar-me a la càrrega, però ja la càrrega no hi era. Ja no hi havia res al voltant. 
Només llavors em vaig adonar que havia caigut a l'aigua.

Una experiència i un projecte per gaudir-lo




Ultimant detalls a la galeria The grey square de Tarragona per a la inauguració l'exposició amb motiu del festival Scan Tarragona. On podreu veure un desplegat de la maqueta en què portem treballant-hi durant tant de temps! 
 http://parquing.blogspot.com.es/p/exposicions.html